Snel Afvallen

Snel afvallen verliezen is niet zo moeilijk als het lijkt. Hieronder is een veilige en effectieve manier om binnen een paar dagen een flink aantal kilo’s te verliezen. Het enige wat u hoeft te doen is een paar van de beste, meest efficiënte dieet, lichaamsbeweging en gewichtsverlies technieken te combineren op een synergetische manier die uw lichaam dwingt te om het vet te verbranden en snel af te vallen. De werking van de methode is bewezen, dus het is het zeker waard om het een keer te proberen. Het is echter zeer moeilijk – zo niet geheel onmogelijk – voor de gemiddelde persoon om bijvoorbeeld 10 kilo in een dag of drie te verliezen. Zeker, professionele boksers en andere atleten doen het zo nu en dan (en alleen als het absoluut noodzakelijk is), maar zij beginnen in een ongelooflijke vorm. Eigenlijk verwerpen ze 10 kilo aan extra “water gewicht” door middel van intense trainingen.

Mentale Dieet Plan - Snel afvallen

Hier zijn de belangrijkste stappen die u moet nemen als u snel wilt afvallen : Stap 1: Doe een 1-daagse sapdieet, rauwe voeding of vast voor een dag. Stap 2: Eet met een caloriearm, zetmeelvrij dieet. Stap 3: Doe een of andere vorm van effectieve training voor uw gehele lichaam. Om te beginnen wilt u een snelle en eenvoudige reiniging met behulp van de kracht van water, rauwe vruchten- en groentesappen, en / of rauw plantaardig voedsel doen. Kortom, voor 24 uur verbruikt u niets anders dan zuiver water (bij voorkeur natuurlijk bronwater), vers gemaakte sappen gemaakt van groenten en fruit (bij voorkeur biologische), en, indien u kiest, hele rauwe vruchten, groenten, rauwe noten en zaden ( weer, organische versies als u het niet zeker weet). Drink en eet zoveel als u wilt, zolang het allemaal 100% verse, rauwe, onbewerkte, rauwe groenten, fruit, noten en zaden is. De tweede stap is om op een zeer streng dieet te gaan, een dieet gebaseerd op magere eiwitten, goede koolhydraten en gezonde vetten. U wilt alleen maar dingen eten die kunnen worden geteeld, verzameld om te eten, of waar in de natuur op gejaagd wordt. U moet alle geraffineerde suikers, meel en vetten vermijden. Het paleolithische dieet is bewezen en ongelooflijk effectief voor een snel, gezond vet verlies.

Voorlopig wilt u ook alle zetmeelrijke koolhydraten vermijden – in het bijzonder alle graan producten (ja, zelfs volkoren voedingsmiddelen en rijst) en aardappelen (ja, zelfs zoete aardappelen). Door het snijden van brood, granen, rijst, aardappelen, enz. van uw dieet zult u drastisch uw calorie-inname verminderen, terwijl u ook direct uw bloedsuikerspiegel en insuline productie verlaagt of stabiliseert, wat nodig is als u snel af wilt vallen. De laatste stap in dit gezonde plan voor gewichtsverlies is sport. U hoeft echter niet uren in de sportschool of met joggen door te brengen. Alles wat u echt moet doen is het doen van een soort van efficiënte oefening waarbij het lichaam vet verbrandt, bij voorkeur eerst in de ochtend voor de eerste maaltijd. De beste type van training voor het verbranden van vet en het opbouwen van spieren is een korte training waarbij het hele lichaam wordt betrokken, met pauzes ertussenin.

Afvallen met het Mentale Dieet Plan

Afvallen lijkt allemaal zo simpel. Gewoon een keer iets anders doen, wat minder eten en wat meer bewegen. De meeste mensen slagen er echter niet in om binnen een keer het gewenste gewicht te bereiken en te behouden na het afvallen. Het mentale dieet plan geeft u hier een oplossing op. Het is moeilijk om uw gewicht te behouden omdat u in de meeste gevallen niet sterk genoeg bent om al het lekkere, maar ongezonde voedsel te weerstaan. Iedereen kent wel van die momenten waarbij u dat soort voedsel voorbij ziet komen. Het is niet altijd omdat u er trek in hebt, maar soms i het gewoon gezellig of zien de hapjes er best lekker uit. Voor u het weet bent u weer terug bij af. Het mentale dieet plan heeft echter tips voor u zodat u niet teruggaat naar uw oude gewoontes.

Afvallen met het Mentale Dieet Plan

Het is echt zonde als uw hele plan van afvallen juist door een paar van dit soort momenten niet werkt. U zult voor de situaties dus echt iets weerbaars moeten bedenken. Zo is het belangrijk om te weten wat u wel of niet moet eten, en belangrijker, waarom. U kunt ook een dagelijks dagboekje bijhouden waar u opschrijft wat voor u moeilijk, waarom en wanneer dit soort momenten zich voordoen. Noteer ook alles wat u eet en waarom u het eet. Deze inzichten zijn al grote stappen in de goede richting. Het is best moeilijk om in de huidige, snelle maatschappij snel en effectief af te vallen. Overal waar u komt zijn er snakbars, eethuizen of ijssalons. Zelfs in de supermarkt loopt u elke keer langs alle producten en wordt u steeds op de proef gesteld, bijvoorbeeld wanneer het in de aanbieding is. Ook op vele andere momenten wordt u getest. Op verjaardagen en feestjes is het bijvoorbeeld gebruikelijk om heerlijk gebak ter viering te eten en ook bij andere gelegenheden zoals etentjes komen dit soort lekkernijen voorbij. We leven dus in een maatschappij waarbij het gewoon moeilijk is om van eetgewoontes te veranderen. Als u gewend bent om lekker te eten en te snoepen is het moeilijk om hier een eind aan te brengen.

De gewoontes kunnen gewoon erg hardnekkig zijn. Ongezond voedsel zoals hartige hapjes, zoetigheden en andere snack zijn vaak erg lekker en hierdoor is het moeilijk om er een alternatief voor te vinden met minder calorieën. Soms bent u juist teveel bezig met afvallen waardoor u of veel of weinig eet met uw dieet. U probeert het calorierijke voedsel te vermijden maar juist hierdoor krijgt u er steeds meer trek in. Niet eten kan ook erg gevaarlijk zijn. U heeft niet altijd de tijd en zin om te sporten en zelf te koken. Hierdoor kunt u al snel verlangen naar een snelle hap in een snackbar. Ook thuis en op uw werk is het moeilijk om alle lekkernijen te weerstaan. Soms eet u gewoon omdat u te gestrest bent. U eet als het ware de spanningen weg. Zorg er daarom ook voor dat u lekker bezig bent zodat u zich niet snel verveelt.

Afvallen in een Week

Dus u wilt afvallen in een week? Nou, het zal moeilijk worden, maar het is zeker niet onmogelijk. Hier zijn 5 belangrijke elementen, waarmee u het gewicht kunt verliezen in het gewenste tijdsbestek:

1. Wees voorzichtig met wat u eet: dit wil niet zeggen dat u niet af en toe eten waar u naar kunt verlangt, alles wat u hoeft te doen is kijken naar de hoeveelheid. Ja, u moet gezond voedsel eten, maar dat wil niet zeggen dat u niet meer van het voedsel kunt genieten. U kunt nog steeds uit eten gaan met vrienden, alleen niet zo vaak. Hetzelfde geldt voor zoetigheden. U kunt nog steeds snoep of gebak eten, om de verlangens ernaar weg te laten gaan, maar let op de hoeveelheid. Wilt u die extra kilootjes kwijt, dan moet u uw lichaam de stofwisseling op een hoog niveau krijgen, omdat u op die manier de calorieën verbrandt. Dit is een van de meest elementaire regels van het gewichtsverlies.

Mentale Dieet Plan - Afvallen in een Week

2. Eet groenten: Als het aankomt op groenten, kunt u er definitief veel van eten, want zij bevatten voornamelijk water en hoge niveaus van vezel, die u vol laten voelen voor een langere periode. Ze zijn ook gevuld met vitaminen en mineralen, die u helpen bij uw doel om het gewicht te verliezen, want ze zorgen ervoor dat u gezond blijft en veel energie heeft.

3. Eet gezonde snacks: wanneer op een dieet, is de voedingswaarde van het voedsel dat u eet belangrijker dan de portiegrootte. Veel mensen vergeten om te snacken wanneer ze proberen om gewicht te verliezen, maar dit moet u juist niet doen, want het is een zeer belangrijk onderdeel van het plan. Eet wat gezonde snacks tussen de maaltijden, want zij zullen u helpen zich te ontdoen van de onbedwingbare trek. Probeer het eten van een appel in plaats van een plakje cake of zoete wortelen en gesneden komkommers in plaats van koekjes. U kunt zelfs fruit smoothies of shakes maken in plaats van slechte alternatieven. Ze zijn erg gezond en laten u zich vol voelen.

4. Drink veel water: Als u het gewicht in een week wilt verliezen is het eerste wat u hoeft te doen het drinken van minstens 8 glazen water per dag. Geloof het of niet, dit zal u ervan weerhouden om de extra kilootjes terug te laten komen. Dit betekent ook niet meer kunstmatige vruchtensappen, frisdrank of ijskoffie, want ze zijn slecht voor uw gezondheid en uw plannen van het gewichtsverlies, en u moet niet vergeten dat ze veel vet en geen enkele voedingswaarde bevatten.

5. Zoek leuke oefeningen: als u probeert om het gewicht te verliezen in een week, is een dieet niet het enige wat u moet doen. Zoek oefeningen die u leuk vindt en doe ze zo vaak als u kunt.
Niemand zegt dat een dieet plan niet kan leuk zijn om te volgen, alles wat u hoeft te doen is het vinden van oefeningen die u wilt doen, voedsel dat u lekker vindt en u zult verbaast staan over hoe snel u bent afgevallen.

Verantwoord afvallen

Een verantwoordelijke en veilige afval programma heeft vijf kenmerken:
Het dieet moet veilig zijn. Het moet alle van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) voor vitamines, mineralen en eiwitten hebben. De afval dieet zou laag moeten zijn in calorieën (energie), niet op essentiële levensmiddelen. De afval programma moet worden gericht op een langzaam, gestaag gewichtsverlies, tenzij uw arts voelt dat uw gezondheidstoestand meer baat zou hebben bij meer snel gewichtsverlies. Verwacht slechts het verlies van ongeveer een pond na een week. Met veel caloriediëten is er een eerste snelle gewichtsverlies tijdens de eerste 1 tot en met 2 weken, maar dit verlies is grotendeels vloeistof.

Mentale Dieet Plan - Verantwoord afvallen

Als u van plan bent om meer dan 15 tot 20 kilo te verliezen kunt u eventuele gezondheidsproblemen hebben, of moet u medicatie innemen op regelmatige basis, en moet u worden geëvalueerd door uw arts voordat u begint met uw gewichtsverlies programma. Een arts kan uw algemene gezondheid en medische aandoeningen beoordelen die kunnen worden beïnvloed door een dieet en gewichtsverlies. Ook moet een arts in staat zijn om u te adviseren over de noodzaak om gewicht te verliezen, de geschiktheid van het gewichtsverlies programma, en een verstandig doel van het gewichtsverlies voor u. Als u van plan bent een zeer lage calorie dieet (met een speciale vloeistof in het voorgeschreven dieet dat u minder laat eten) te gebruiken, moet het middel zeker worden onderzocht en gecontroleerd door een arts.

Het programma moet ook plannen hebben voor behoud van het gewicht nadat de gewichtsverlies fase voorbij is. Het is van weinig nut een grote hoeveelheid gewicht te verliezen alleen maar om het terug te krijgen. Op gewicht blijven is het moeilijkste deel van het controleren van uw gewicht en wordt niet consequent doorgevoerd in gewichtsverlies programma’s. Het programma dat u kiest moet ook hulp bieden bij het permanent veranderen van uw eetgewoonten en mate van lichamelijke activiteit, een levensstijl die kan hebben bijgedragen om gewichtstoename in de toekomst te veranderen. Het programma moet hulp bieden met gedragswijzigingen, met inbegrip van onderwijs in gezonde eetgewoonten en lange termijn plannen voor het omgaan met gewichtsproblemen. Een van de belangrijkste factoren voor het behoud van gewichtsverlies is een dagelijkse fysieke activiteit, of door verstandige toename van de dagelijkse activiteiten, evenals het zoeken van een op maat gemaakt trainingsprogramma. Een commercieel gewichtsverlies programma moet ook voorzien zijn van een gedetailleerde verklaring van de honoraria en kosten van extra zaken, zoals voedingssupplementen.

Afvallen Tips

Afvallen hoeft geen marteling te zijn. Gebruik ten minste drie van deze tips, ze zijn eenvoudig te integreren in uw dagelijkse routine, en allen worden enthousiast ondersteund door voedingsdeskundigen – en u zult dunner en gezonder worden in dagen, en u zult niet snel weer dikker worden.

1. Snack slim. Voedingsdeskundigen weten nu dat het beter is om een verlangen te bevredigen met gezonde snack dan het te negeren en later een risico van een junkfood eetbui te krijgen.

Mentale Dieet Plan - Afvallen Tips

2. Zet de TV uit tijdens het eten. Dineren tijdens het kijken geeft u 40 procent meer calorieën dan gewoonlijk, meldt een nieuwe studie. En sms’en, autorijden, of enige andere afleidende activiteit tijdens een maaltijd kan ook resulteren in te veel. In plaats daarvan is het beter om al uw aandacht op de maaltijd te richten, zelfs als u alleen eet.

3. Ga dagelijks op de weegschaal. Als uw gewone gewicht een aantal opeenvolgende dagen verhoogt weet u dan meteen dat u iets aan uw voeding zult moeten veranderen.

4. Doe minstens drie keer per week oefeningen. Doe 5 minuten elk van verschillende oefeningen bij elke sessie. Ze zullen u helpen bij het opbouwen en onderhouden van de spiermassa. Hoe meer spieren u hebt, hoe hoger uw metabolisme is, dus zult minder calorieën overhouden.

5. Denk aan iets anders. De volgende keer dat u zin hebt in een bepaald, ongezond voedingsmiddel kunt uw aandacht richten op iets anders, u kunt bijvoorbeeld een vriend bellen.
Onderzoek toont aan dat u slechts 5 minuten naar iets verlangt, dus tegen de tijd dat u de verbinding verbreekt, heeft u geen zin meer in junkfood.

6. Eet een groot, evenwichtig ontbijt. Het ontbijt is belangrijk. Zorg er dus voor dat u deze maaltijd nooit overslaat en ook geen ongezonde voedingswaren eet.

7. Let op de alcohol. Een onschuldig ogende margarita of biertje kunnen u honderden calorieën geven die niets doen om uw eetlust te lessen. Verwen uzelf alleen in het weekend en drink alcoholische dranken zoals wijn, bier of sterke drank alleen een paar keer per maand. Alcoholische dranken bevatten namelijk erg veel calorieën.

8. Eet minstens twee stukken fruit per dag. Fruit heeft geen vet en bestaat meestal grotendeels uit water, dus u zult zich verzadigd voelen terwijl u minder calorieën binnenkrijgt. Fruit is ook erg gezond, en het bevat veel goede vitaminen, mineralen en vezels. Eet dus zoveel mogelijk fruit.

9. Slaap langer. Slechts 30 minuten vroeger naar bed gaan en 30 minuten later wakker worden dan je normaal gesproken doet kan u helpen om betere voedingskeuzes te maken volgens onderzoekers. Als u goed uitgerust bent, bent u ook minder vatbaar voor tussendoortjes uit vermoeidheid of stress.

10. Visualiseer uzelf slank. Wanneer u bijna met uw dieet wilt stoppen om een ongezond voedingswaar te eten, denk dan aan een foto van uzelf in slanke vorm. De visuele motivatie van een slank lichaam herinnert u eraan dat het wel degelijk haalbaar is waardoor u het niet op zult willen geven.